Samen zorgen wij ervoor dat je efficiënter kunt werken

service 1

Hoe?

Hoe wordt automatisering toegepast.

service 2

Waarom?

Waarom wordt automatisering toegepast

service 3

Voor wie?

Wie maken er momenteel gebruik van goede automatiseringsprocessen

Waarom automatiseren?

Dat automatisering niet meer te vermijden is, is duidelijk. Maar waarom zou u met de zoveelste trend meegaan? Wat zijn de voordelen van automatisering?

Procesoptimalisatie

“91 procent van de leidinggevenden zegt dat hun geschoolde medewerkers te veel tijd besteden aan administratieve taken.”

Dit is natuurlijk helemaal niet nodig is. IT kan handmatige taken overnemen, 15 uur per week aan administratieve taken om precies te zijn. De 15 uur kunnen medewerkers besteden aan andere belangrijkere zaken. Daarbovenop zorgt IT ook nog eens voor een gestandaardiseerde werkwijze, waardoor processen sneller, beter en goedkoper uitgevoerd kunnen worden.

Maak alle touchpoint zichbaar

Klantgericht werken

“Bedrijven die zich volledig op de klant richten en klantdata gebruiken, zijn succesvoller dan bedrijven die dat niet doen.”

Klantgerichte initiatieven kunnen resulteren in klanttevredenheid, het behoud van klanten en zelfs in een toename van verkoop. 36% van de door Forrester ondervraagde financieel directeuren geeft daarom ook de prioriteit aan dergelijk initiatieven.

En raad eens hoe u aan data komt ten behoeve van dit soort initiatieven? Juist, het automatiseren van klanttevredenheidsonderzoeken en andere methoden om de klantbehoeftes en -ervaringen te monitoren.

Hulp nodig bij het opzetten of uitvoeren van klanttevredenheid- of ervaringsonderzoeken?

Ook dan ben je bij m-bridge aan het juiste adres.

Zorg voor een soepele overgang tussen online en offline

Het financiële effect van automatisering

Even wat cijfers uit het onderzoek van ServiceNow

- Europese bedrijven met een omzetgroei van meer dan 20% zijn gemiddeld voor 59 procent geautomatiseerd.
- Bedrijven met een matige of zelfs negatieve groei zijn voor maar 36 procent geautomatiseerd.
- Sterk geautomatiseerde bedrijven hebben 7 keer meer kans op een omzetgroei van 15%, in vergelijking met de beperkt geautomatiseerde bedrijven.

Heeft u nu nog meer overtuiging nodig? Of wilt u direct beginnen met de eerste stap naar verdere automatisering?


Wij worden ontzorgd

Hoe ervaren onze klanten automatische processen

"Our pride comes from happy clients and quality delivery"

Automatiseringstechnieken

"we bridge the interaction"
OfficeMail

OfficeMail

OfficeMail, onze print- en verzendportal, is een gemakkelijke en kostenbesparende oplossing voor het verzenden van jouw zakelijke correspondentie.

Enquetetool

Enquetetool

Module om een continumeting te kunnen doen van de klanttevredenheid

m-bridge versturen

m-bridge versturen

Verder Lezen

Fysieke post digitaal verzenden en digitale post in grote getallen aanleveren.


Team Spirit

May our force be with you.

profile_images/danny.jpg

Danny

profile_images/lianne.jpg

Lianne

profile_images/ruben.jpg

Ruben

Team skills

  • Data Analysatie

  • Data Security

  • Gepersonaliseerde Communicatie

  • Automatisering

Wij zoeken collega's

Wil je werken in een gezellig ambitieus team voor een organisatie die oplossingsgericht denkt met de huidige technologie?

Solliciteer dan snel!

Samen staan we sterk

Interesse? wij gaan graag met je in gesprek!